Go to navigation

Káry pekelné

7. 7. 2008

Protože borec 507 uhádne snad všechno, rozhodl jsem se, že to taky zkusím a tak dávám 3 želízka do ohně. Schválně, za jak dlouho se roztaví….

1) 1924 Hanomag Kommissbrot Roadster

1

2) 1951 ZIL 112 Cyklon Experimental Car

2

3) ???

3

Komentáře: 36

[1] T613, 7. 7. 2008 13:21

dvojka je Zil

[2] PekelnáMicinka, 7. 7. 2008 13:30

Ale to měl uhádnout borec.. :(

[3] 507, 7. 7. 2008 13:31

1: Rosentgard? Tamplin? Je mi to fakt povedomé…

[4] 507, 7. 7. 2008 13:32

Posledné žeby od Ghia?

[5] 507, 7. 7. 2008 13:34

Hanomag

Mal prezývku Komisárek.
Model 1/10 PS to asi nebude, že. Musím sa ale priznať, že toto je z knihy. ;-)

[6] PekelnáMicinka, 7. 7. 2008 13:36

Ano, ano, máš pravdu, je to Hanomag. :)

[7] 507, 7. 7. 2008 13:39

Viem, že bol v knihe. Stačilo len nájsť tú značku. Ale ani jedno sa neroztavilo. Potreboval som knihu.

Na tej poslednej sú mi povedomé tie blatníky pretiahnuté až nad svetlá a aj farba žiaroviek. Žeby Simca?

[8] PekelnáMicinka, 7. 7. 2008 13:43

Simca to není.

Ten Hanomag je z roku 1924, takové milé autíčko, tu značku v souvislosti s osobními vozy asi málokdo zná (já ho taky dodnes neznal). To nevadí, že si potřeboval knihu, mě fascinuje, že víš, kde v ní tak rychle hledat.

[9] 507, 7. 7. 2008 13:46

Ďakujem. ;-)

Ešte k tomu poslednému pridám, že mi je povedomé aj to, že karoséria pôsobí akoby mala dlhé previsy. Ale toto už nenájdem. ;-)

[10] PekelnáMicinka, 7. 7. 2008 15:19

Nechávám to stále otevřené. Jak dlouho to schválně bude trvat.

[11] 507, 7. 7. 2008 16:52

To je jedno. Neviem to. Je mi povedomé to pretiahnutie blatníkov nad predné svetlá, tie žiarovky, to, že vyzerá ako s dlhými prevismi. A pritom ho vidím prvýkrát v živote. Zrejme.

A ten Zil? Tak to som ani netušil. Vidím, že má tú neohrabanosť Rusov, ale aj tak by ma nenapadlo, že to môže byť ruské.

[12] PekelnáMicinka, 7. 7. 2008 18:09

1951 ZIL Cyklon Experimental Car

To poslední nechám, snad na to někdo přijdete.

[13] 507, 8. 7. 2008 11:00

Ono to vyzerá aj ako Octavia. :-D Tie dvere aj zadok.
A čo Siata. To ma ešte napadlo.

[14] PekelnáMicinka, 8. 7. 2008 12:32

Já malinko napovím. Firma, která auto vyrobila dnes už neexistuje a stala se (již dávno) částí společnosti, která vyrábí videotechniku atd.

[15] 507, 8. 7. 2008 12:49

Skôr by mi pomohlo či je je z nejakej karosárne alebo akej národnosti je firma.

[16] T613, 8. 7. 2008 13:02

(14) takže Japonec..

[17] PekelnáMicinka, 8. 7. 2008 13:08

Je to Evropan.

[18] PekelnáMicinka, 9. 7. 2008 11:36

Tak vypadá, že budu muset přidat. Dobře, podnik vyráběl i zbraně a tohle auto je pravděpodobně poslední typ co vyrobil.

[19] 507, 9. 7. 2008 12:00

Mne by pomohla národnosť a či je to z karosárne. Nie toto.

[20] 507, 9. 7. 2008 12:01

Žeby to bola značka čo je dnes PACE? :-)

[21] PekelnáMicinka, 9. 7. 2008 12:10

Jestli jsem to našel dobře, tak továrna po druhé světové válce koupila licenci na pohon přední nápravy a jméno licence se projevilo i na jménu značky. Automobilka později začala v licenci vyrábět jedno velmi, velmi rozšířené americké vozidlo.

[22] PekelnáMicinka, 9. 7. 2008 12:11

Ne, Pace to není.

[23] PekelnáMicinka, 9. 7. 2008 12:15

A ještě přidám, že auta vyráběla od roku 1903.

[24] 507, 9. 7. 2008 21:51

Já som už povedal, že mi je to zbytočné. Já potrebujem vedieť národnosť a či to je od karosárne.

[25] PekelnáMicinka, 9. 7. 2008 23:35

Protože si jediný, kdo se snaží, tak přihodím, že je z autombilové velmoci, kde se nemluví ani německy ani anglicky. Co se týká karosárny, tak nemělo by být, rozhodně jsem o tom nic nenašel.

[26] honzarov, 10. 7. 2008 0:19

Co ještě se hádá? Gregoire kabrio sport (1952-62). Navíc ve znaku to má G jak sfiňa.. Ale je to krásné auto. Chvíli jsem ještě uvažoval, že by to mohlo být i Auto union 1000, asi i v minulosti se opisovalo… A podobných by se našlo asi i víc.

[27] PekelnáMicinka, 10. 7. 2008 0:27

[26] honzarov: Máš částečnou pravdu.

[28] honzarov, 10. 7. 2008 1:03

V čem, měl by to být Gregoire Sport 56 , ale už jsem našel tak tři informace odkdy dokdy se vyráběl, tak jsem napsal ten nejširší rozptyl. Název Hotchkiss je spojen na netu jen s předchozím modelem (motor) a u tohoto už není uveden v názvu. Jinak na netu je celkem prd a francouzsky se učit nebudu. Nějaký delší název firmy nebo EVO II ?

[29] 507, 10. 7. 2008 11:21

Hotchkiss?

[30] PekelnáMicinka, 10. 7. 2008 12:14

507: ANO!

Ale první byl honzarov. PS. Pro mě je směrodatný, jak jsem to našel na netu já, čímž neříkám, že tak je to dobře. Takže s největší pravděpodobností máš pravdu. Já to našel jako
1957 Hotchkiss-Gregoire Supercharged Sport Convertible Jestli máš nějaký dobrý odkaz, tak ho sem hoď, ať se poučím.

[31] 507, 10. 7. 2008 12:26

No, já som dal do Google ten Gregoire Sport 56 a ešte model predtým a nič mi nenašlo. Iba Hotchkiss-Gregoire. Váhal som. Napadlo ma potom, že tá spoločnosť sa volala Hotkiss-Gregoire, ale aj tak som váhal, lebo som si myslel, že ak by to bol Hotkiss-Gregoire, honzarov by to napísal. Ale nikde som samý Gregorie nenašiel, tak tam dal toto. To je všetko. ;-)

[32] 507, 10. 7. 2008 12:29

Mimochodom, nápoveda by bola, ak by si dal, že vyrábala zbrane.
Dodám k tomu, ale z knihy, že spolu s Delage, Delayehe sa rozhodli vyrábať nákladné autá kedže predaje im dobre nešli.

Já som hovoril, že je to francúzke. ;-)

[33] PekelnáMicinka, 10. 7. 2008 13:26

Ale snažil si se… Delahaye jsem nechtěl psát, protože to by bylo moc jednoduchý. Když se koukneš na příspěvek 18, tak tam jsem ti psal, že továrna vyráběla zbraně.

[34] PekelnáMicinka, 10. 7. 2008 13:30

Mimochodem, ten pohon, na který koupili licenci byl právě od Gregoire, tím významným vozem co vyráběli po válce v licenci byl Jeep a tou firmou, která dnes vyrábí videotechniku/satelity je Thomson.

[35] T613, 10. 7. 2008 19:47

Malilinkatá oprava.. dvojka ještě není ZIL, ale ZIS… Stalin ještě žil ;-)

[36] PekelnáMicinka, 14. 7. 2008 11:50

T613: díky :)

RSS komentářů k tomuto příspěvku.

Napsat komentář

Přidávání komentářů vyžaduje přihlášení.

auto.cz homepage > blog.auto.cz >pekelnamicinka.blog.auto.cz